Tuesday, August 9, 2011

Tidak Dapat Buat Keputusan, LELAKI KAHWIN Kedua-Dua BERADIK KEMBAR[Can not Make Decisions, MEN'S MARRIAGE The two twins]



Seorang lelaki Thailand berusia 24 tahun telah berkahwin dengan pasangan beradik kembar semalam (8 Ogos) dan berjanji untuk menyayangi mereka berdua dengan 'adil'. Walaupun ramai yang mengatakan dia bertuah, ada juga yang berpendapat bahawa lelaki ini mengundang masalah kerana 'terlalu banyak dalam pinggannya'.



Wichai, yang hidup dengan pendapatan daripada berniaga barangan lama, telah berkahwin dalam satu majlis dengan pasangan gadis kembar berusia 22 tahun, Sirintara dan Thipawan, dalam masa yang sama.



Wichai berkata bahawa dia telah berkawan baik dengan kembar tersebut yang juga merupakan jirannya sejak mereka kanak-kanak.



Beliau turut menambah bahawa "Sudah tiga tahun berturut-turut ketiga-tiga kami akan pergi untuk temujanji bersama-sama, sehingga pada satu hari apabila saya tidak dapat menanggung kekecewaan lagi dan memberitahu mereka 'Saya cintakan anda dan mahu mengahwini anda BERDUA' "



Adik-beradik kembar itu kemudiannya bersetuju dan mengakui bahawa mereka ingin berkahwin dengan lelaki yang sama.



Untuk aturan tidur, Wichai berkata, "Bagi tiga malam pertama setiap minggu, saya akan tidur dengan Thipawan dan tiga hari seterusnya bersama dengan Sirintara. Bagi setiap hari Sabtu, kami bertiga akan tidur bersama."

A 24-year-old Thai man was married to the spouse twins on (August 8) and promised to love them with "fair". While many people say he is lucky, some are of the opinion that this man has its downside as' too much in the plate.



Wichai, living with the income from dealing in old goods, were married in a ceremony with a pair of twin girls aged 22, Sirintara and Thipawan, at the same time.



Wichai said that he was good friends with the twins who are also neighbors since they were children.



He also added that "It is three years in a row three we will go to an appointment together, until one day when I could not bear the disappointment again and told them 'I love you and want to marry the two of you'"



Twins then agree and acknowledge that they want to marry someone of the same.



For sleeping arrangements, Wichai said, "For the first three nights each week, I'll be sleeping Thipawan and the next three days with Sirintara. To every Saturday, the three of us would sleep together."



Widget by Forex Trading | Business

1 comments:

TheSniper said...

done

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Printable Coupons