Monday, August 8, 2011

Malaysian News: VIDEO: 'Job blow' DISIASAT Cathay Pacific flight attendant!





Post ini bukan bertujuan untuk memotong pahala puasa, sebaliknya membandingkan apa yang kafir berbanding orang-orang yang menganut agama dan pejuang Islam dengan imej Islam tetapi penuh dengan skandal semua memalukan.



Syarikat Air Cathay Pacific telah melancarkan satu 'siasatan penuh' sejak dua keping gambar yang menunjukkan seorang pembantu penerbangan wanita yang melakukan seks oral ke atas juruterbang penumpang kapal terbang di Hong Kong.



Beberapa keping gambar yang menunjukkan lucah rawatan telah disiarkan oleh beberapa media bahasa Cina Tempatan, menunjukkan seorang wanita yang berpakaian seragam merah yang sama dengan krew kabin seragam Cathay melakukan seks oral pada seorang lelaki yang didakwa sebagai juruterbang.



Ia adalah satu kisah di Hong Kong ... bagaimana ia dengan yang sangat terkenal di Malaysia dengan Islam?



A video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin kanan pembangkang Malaysia, jadi hari ini masih 'beku' dalam kabinet fail sejuk ". Walaupun terdapat desakan segera bahawa siasatan dilakukan secara terperinci dan pelaku dalam video itu didedahkan, ia seolah-olah tidak ada apa-apa tindakan yang diambil dan bukannya pemerintahan.



Sebelum ini parti pemerintah telah mengisytiharkan bahawa video tersebut adalah tulen dan identiti BERKOTE bengkok manusia mempunyai apa-apa yang diketahui. Bagaimanapun, pihak berkuasa berkata, untuk masa kini, identiti kote bengkok agar ia tidak akan didedahkan kepada kronika yang diberitahu kemudian!

This post is not intended to deduct your reward of fasting, in contrast to compare what the infidels versus those who profess religion and Islamic fighters with the Islamic image but filled with the all embarrassing scandal.



Syarikat Air Cathay Pacific has launched a 'full siasatan' since the two pieces of a picture that shows a female flight aide performing oral sex on an airplane passenger juruterbang in Hong Kong.



Several pieces of photographs showing the treatment lucah has been broadcast by several Chinese-language media Tempatan, shows a woman dressed in red uniforms similar to the uniform Cathay cabin crews perform oral sex on a man who was charged as juruterbang.



It's a story in Hong Kong ... how it is with a very well known in Malaysia with Islam?



A sex video that was associated with a right-Malaysian dissident leader, so to this day remains' frozen 'in cabinet' cold files ". Although there is an urgent insistence that siasatan done in detail and the perpetrator in the video didedahkan, it seems there is no any action taken rather than the rule.



Before this ruling party has declared bahawa the video is genuine and identiti BERKOTE crooked man had any known. However, the authorities said, for the present, the kote identiti bent so that it will not didedahkan into a chronicle that was told later!





Widget by Forex Trading | Business

2 comments:

MaelPengerang said...

Saya dah link web tuan ke blog saya seperti yang di minta... Jangan lupa link blog sya ke web tu ye..

detguaq said...

Tolong listkan blog saya sama kedalam blog hebat tuan...:))

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Printable Coupons